ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle iyi oldu. Keşke fiyatı 1000 TL olsa da kimse içmese. İşi sadece sağlığa zararlı olan illet bir şey. İçmedim, içmeyeceğim.
Ona gerek yok hocam uyuşturucu kapsamına alacaksın ve içenlere, satanlara hapis cezası uygulayacaksın ve af vs. de olmayacak. Birkaç hafta sonra unutulur gider zaten bıraktıktan sonra kimse içmek istemez.

Kimse kızmasın sizin hayatınız olabilir ama intihardan farksız bir şey bu. İnsan hayatı bu kadar ucuz değil.