Konu
Sigara Paketi Hakkındaki Düşünceleriniz Neler ?
03-01-2020, 18:04:05
#1
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
Sigara paketleride askerlik gibi tek tip oldu . Sadece altta markası yazıyor iyimi oldu sizce ?