SEOPro adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sigara Paketi Hakkındaki Düşünceleriniz Neler ?
43
●2.963
- 04-01-2020, 01:52:53
- 04-01-2020, 12:01:53O değilde şu sigaraya zam yapılmasını isteyenlere anlam veremiyorum ben, sana ne kardeşim insanın sigarasından, içkiye komple karşı olan biriyim ama zırt pırt zam yapılmasına karşıyım, zam dediği de firma kolay kolay zam yapma derdinde değil, devlet kasasına daha çok para koymak için vergi artırıyor, her yıl devletin kasasına dünya kadar para sigara ve içkiden geliyor, hadi bakalım herkes içki ve sigarayı bıraktı diyelim devlet o kasa açığını nasıl kapatacak peki? Az biraz kafanızı çalıştırın Allah rızası için.. sanki devlet üreten devlet ve gerçekten bizi düşündüğü için zam yapıyor... benim tek diyeceğim şey sigaraya zam yapılmasını isteyen kişiler gıda olarak neyi çok tüketiyor ise inşaallah onlara da zam gelir, neyse ya dahasını yazmayacam..
- 04-01-2020, 14:30:15Sigara içmeye 14 yaşımda başladım nerede ise 7 yıl olacak kendime söz verdim birdaha zam gelirse bırakacağım Allah yardımcımız olsun. Paketler bence çok çok daha iyi oldu. Siyah rengin seçilmeside bence daha iç karartıcı olmasıdır herhalde