Sigara içmeye 14 yaşımda başladım nerede ise 7 yıl olacak kendime söz verdim birdaha zam gelirse bırakacağım Allah yardımcımız olsun. Paketler bence çok çok daha iyi oldu. Siyah rengin seçilmeside bence daha iç karartıcı olmasıdır herhalde