Bende diyorum sıkıntı bende mi diye demekki değilmiş kaç gündür değiştirmediğim sigara kalmadı devamlı kullandıgım malbora touch gri resmen leş olmuş ya , bırakmaya yelteniyordum bu gidişlede yakında bırakıcam gibi içilecek tütün yok sigaranın içinde resmen