SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
içenlerin çoğu tütün kalitesini beğenmedi, tütünler normaline eskisine göre az bırakılmış ve kalitesi baya düşürülmüş. Bu da içenlerin vazgeçme olasılığını artırdı. Bu arada sigaraya ilk 6 ay zam gelmeyecek artık kesin gibi.
Kesinlikle katılıyorum. Eski ve yeni paketten arka arkaya içiyorum bariz bir fark var.