ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle iyi oldu. Keşke fiyatı 1000 TL olsa da kimse içmese. İşi sadece sağlığa zararlı olan illet bir şey. İçmedim, içmeyeceğim.
Haklısınız aslında bende kullanmıyorum ama illet birşey