Konu
Sigara Paketi Hakkındaki Düşünceleriniz Neler ?
03-01-2020, 18:06:42
#3
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
ibocum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kesinlikle iyi oldu.
Keşke fiyatı
1000 TL
olsa da kimse
içmese.
İşi sadece
sağlığa zararlı
olan illet bir şey
. İçmedim, içmeyeceğim.
Haklısınız aslında bende kullanmıyorum ama illet birşey