metehandemir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sigara Paketi Hakkındaki Düşünceleriniz Neler ?
43
●2.963
- 04-01-2020, 14:38:2016 Senedir kısa parlıament içiçisiyim.. son 9 yıldır günde 3 paket tüketiyorum.. 2 Gün önce yeni paketten satın aldım..
Arada dağlar kadar fark var.. ilçede ne kadar eski paket varsa gördüğüm yerden topluyorum bitince bakalım ne yapacaz..
Marketcilerin demesine sigara satışları da yüzde 15 kadar düşmüş..
Birde bizim genç kuşak bir ortamda masanın üstüne parliament yazan paketi atıp gösteriş etme hayalleri de bitti bu güzel oldu siyah paket.. Ama tütünü niye değişiyorlar anlamadım..
Ayrıca yeni paketin üstünde zifir nikotin ve karbonmonoksit birimlerini göremedim.. Bunu niye kaldırdılar bir ürünün içindekinin mg özelliklerini ambalajda yazılması gerekiyor - 04-01-2020, 21:27:48İnsanların özgürlüklerine karışanlar kısıtlamacı zihniyette olanlar ön sıralardan yerlerini almış konuda. Paketlerdeki mide bulandırıcılıktan başka bir şey değil, sigara içen birisi olarak sigara içmeyen bir arkadaşım ilede oturabilirim ve o paketi masaya koyduğumda arkadaşlarımın midesini bulandırabilecek görüntüler var. Resimlerde resmen vahşet var. Bu gerçekten insanlık dışıdır. Evet tek tip paket amenna ama bu fotoğraflar insanlık dışıdır.
Yorumlarınızı okuduktan sonra gerçekten siz bu kısıtlanmış hayatı hak ediyorsunuz. 1000 TL olsun birer bilet alıp yurt dışına gidelim vatandaşlık alalım en mantıklısı bu zaten. - 05-01-2020, 01:49:01Ben sigara içmiyorum nasıl olsa, 1.000₺ olsa da umrumda değil diyen zihniyet, benim arabam yok benzin isterse 100₺ olsun diyen zihniyetle aynı sanırım.
Ülkede herkes kendi çıkarları doğrultusunda hareket eder ve sadece menfaatlerini düşünürse, kazığa oturan her zaman biz halk olacağız.
Umarım birisi de çıkıp "Ben r10'da ücretli üyelik almıyorum, platin üyelikler 5.000₺ olsun" yorumu yapar da tüm herkes güzelce rahatlar
- 05-01-2020, 04:58:20Üyeliği durdurulduGene gözüme çarptı konu, şu paketleri gördükçe iyice sigaradan midem kalktı. Bu vesile ile sanırım bırakmış oluruz. Hem paketi değiştirdiler, hem tadını değiştirdiler. Diyorlar ki bu sigaraları içmeyin bırakın, bence güzel mantıklı gel birde bunu söyle beynimin içindekine..