Ben sigara içmiyorum nasıl olsa, 1.000₺ olsa da umrumda değil diyen zihniyet, benim arabam yok benzin isterse 100₺ olsun diyen zihniyetle aynı sanırım.


Ülkede herkes kendi çıkarları doğrultusunda hareket eder ve sadece menfaatlerini düşünürse, kazığa oturan her zaman biz halk olacağız.

Umarım birisi de çıkıp "Ben r10'da ücretli üyelik almıyorum, platin üyelikler 5.000₺ olsun" yorumu yapar da tüm herkes güzelce rahatlar