İnsanların özgürlüklerine karışanlar kısıtlamacı zihniyette olanlar ön sıralardan yerlerini almış konuda. Paketlerdeki mide bulandırıcılıktan başka bir şey değil, sigara içen birisi olarak sigara içmeyen bir arkadaşım ilede oturabilirim ve o paketi masaya koyduğumda arkadaşlarımın midesini bulandırabilecek görüntüler var. Resimlerde resmen vahşet var. Bu gerçekten insanlık dışıdır. Evet tek tip paket amenna ama bu fotoğraflar insanlık dışıdır.
Yorumlarınızı okuduktan sonra gerçekten siz bu kısıtlanmış hayatı hak ediyorsunuz. 1000 TL olsun birer bilet alıp yurt dışına gidelim vatandaşlık alalım en mantıklısı bu zaten.