16 Senedir kısa parlıament içiçisiyim.. son 9 yıldır günde 3 paket tüketiyorum.. 2 Gün önce yeni paketten satın aldım..
Arada dağlar kadar fark var.. ilçede ne kadar eski paket varsa gördüğüm yerden topluyorum bitince bakalım ne yapacaz..
Marketcilerin demesine sigara satışları da yüzde 15 kadar düşmüş..
Birde bizim genç kuşak bir ortamda masanın üstüne parliament yazan paketi atıp gösteriş etme hayalleri de bitti bu güzel oldu siyah paket.. Ama tütünü niye değişiyorlar anlamadım..
Ayrıca yeni paketin üstünde zifir nikotin ve karbonmonoksit birimlerini göremedim.. Bunu niye kaldırdılar bir ürünün içindekinin mg özelliklerini ambalajda yazılması gerekiyor