• 03-01-2020, 18:11:33
    #10
    içenlerin çoğu tütün kalitesini beğenmedi, tütünler normaline eskisine göre az bırakılmış ve kalitesi baya düşürülmüş. Bu da içenlerin vazgeçme olasılığını artırdı. Bu arada sigaraya ilk 6 ay zam gelmeyecek artık kesin gibi.
  • 03-01-2020, 18:11:36
    #11
    Beyindeki nörotransmitter dengesini değiştiriyor, uyuşturucular gibi dopamini arttırıyor. İlk başlayanlar artmış dopamin nedeniyle bağımlı olabiliyor. Gün geçtikte dopamin artışı için farkına varmadan daha fazla içiliyor. Sonuç olarak amfetamin'den daha fazla norotransmitera etki eden bir şey. Onlarca toksin var. İçilen sigara arterleri tıkatmakla birlikte kalp yetmezliği, kalbin beslenememesi gibi bir çok duruma sebep oluyor. Hafızadan sorumlu nikotonik asetilkolin reseptörlerine bağlanıyor lanet bir şey. Çok da iyi çok da güzel oldu tamam mı?

    Edit : Artık tüm sigaralarda daha iyi bir filtre ve karbon filtre var.
  • 03-01-2020, 18:11:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigaranın fiyatına gelen zamların milletin içmemesi için geldiğini zanneden kişilere gözlerini biraz açmasını öneriyorum.
    Haklısınız hocam ...
  • 03-01-2020, 18:11:46
    #13
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah paket fiyatıda 200 TL filan olur
    Hava olsun diye alırlar o zaman 😂
  • 03-01-2020, 18:13:56
    #14
    Kurumsal PLUS
    paketler değişmiş bugün bu paketlerden aldım ancak tadı da değişmiş sanki. siz de farkettiniz mi bana mı öyle geldi yoksa?
  • 03-01-2020, 18:15:45
    #15
    Üyeliği durduruldu
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içenlerin çoğu tütün kalitesini beğenmedi, tütünler normaline eskisine göre az bırakılmış ve kalitesi baya düşürülmüş. Bu da içenlerin vazgeçme olasılığını artırdı. Bu arada sigaraya ilk 6 ay zam gelmeyecek artık kesin gibi.
    İcmemeye teşvik ediyorlar sanırım
  • 03-01-2020, 18:16:47
    #16
    komple yasaklasalar da herkes rahatlasa. devlet oyun oynar gibi bi foto koyduruyo bi yazı yazdırıyo sağlığa zararlı falan filan bi rengini siyah yapıyo yasaklayın bitsin bu işkence ya.
  • 03-01-2020, 18:18:22
    #17
    Üyeliği durduruldu
    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyindeki nörotransmitter dengesini değiştiriyor, uyuşturucular gibi dopamini arttırıyor. İlk başlayanlar artmış dopamin nedeniyle bağımlı olabiliyor. Gün geçtikte dopamin artışı için farkına varmadan daha fazla içiliyor. Sonuç olarak amfetamin'den daha fazla norotransmitera etki eden bir şey. Onlarca toksin var. İçilen sigara arterleri tıkatmakla birlikte kalp yetmezliği, kalbin beslenememesi gibi bir çok duruma sebep oluyor. Hafızadan sorumlu nikotonik asetilkolin reseptörlerine bağlanıyor lanet bir şey. Çok da iyi çok da güzel oldu tamam mı?

    Edit : Artık tüm sigaralarda daha iyi bir filtre ve karbon filtre var.
    Okurken bile korktum yok yok zehir olarak
  • 03-01-2020, 18:20:07
    #18
    resimlerede güncelleme gelmiş günde 1 paket içen biriyim, paketi aldığımda karşıma çıkan paket resimleri midemi bulandırıyor