Sigara Paketi Hakkındaki Düşünceleriniz Neler ?
43
●2.963
- 03-01-2020, 18:11:36Beyindeki nörotransmitter dengesini değiştiriyor, uyuşturucular gibi dopamini arttırıyor. İlk başlayanlar artmış dopamin nedeniyle bağımlı olabiliyor. Gün geçtikte dopamin artışı için farkına varmadan daha fazla içiliyor. Sonuç olarak amfetamin'den daha fazla norotransmitera etki eden bir şey. Onlarca toksin var. İçilen sigara arterleri tıkatmakla birlikte kalp yetmezliği, kalbin beslenememesi gibi bir çok duruma sebep oluyor. Hafızadan sorumlu nikotonik asetilkolin reseptörlerine bağlanıyor lanet bir şey. Çok da iyi çok da güzel oldu tamam mı?

Edit : Artık tüm sigaralarda daha iyi bir filtre ve karbon filtre var. - 03-01-2020, 18:11:41Üyeliği durdurulduHaklısınız hocam ...metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2020, 18:11:46Hava olsun diye alırlar o zaman 😂tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2020, 18:15:45Üyeliği durdurulduİcmemeye teşvik ediyorlar sanırımSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2020, 18:18:22Üyeliği durdurulduOkurken bile korktum yok yok zehir olarakAnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
