Beyindeki nörotransmitter dengesini değiştiriyor, uyuşturucular gibi dopamini arttırıyor. İlk başlayanlar artmış dopamin nedeniyle bağımlı olabiliyor. Gün geçtikte dopamin artışı için farkına varmadan daha fazla içiliyor. Sonuç olarak amfetamin'den daha fazla norotransmitera etki eden bir şey. Onlarca toksin var. İçilen sigara arterleri tıkatmakla birlikte kalp yetmezliği, kalbin beslenememesi gibi bir çok duruma sebep oluyor. Hafızadan sorumlu nikotonik asetilkolin reseptörlerine bağlanıyor lanet bir şey. Çok da iyi çok da güzel oldu tamam mı?
Edit : Artık tüm sigaralarda daha iyi bir filtre ve karbon filtre var.