Webdestek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gelir Testine gir durumun yoksa devlet senin adına ödüyor diye bir şey ezberlemişler bunu söylüyorlar her yerde ama öyle değil işte..
3 kişilik bir aile düşünün 1 kişi asgari ücretli çalışıyor olsa bile yada emekli olup asgari ücret seviyesinde maaş alıyor olsa bile gelir testi hiçbir işe yaramıyor elin suriyelisi bedavadan yararlanırken benim vatandaşım bu hale düşmemeli.



