sicknessxD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte birşeyi savunmak için fikir sahibi olmaya görek yok gördüğünüz gibi.

Ben gittim gelir testi yaptırdım,çalışmıyordum sigortalı değildim ve 4 bin TL borcum var gss prim borcu olarak.
Çalışmayan yani ''işsiz'' birine gssye bağlıyor devlet ve aylık 80-90 tl yazıyor ne kadar isterse borçlandırıyor seni.

Ben sağlık hizmeti almadım,yaklaşık 5 yıldır 1 defa bile hastaneye bile gitmedim çok şükür ama 4 bin TL borçluyum,neden?

Gelir testi de yaptırdım,işsiz olduğumu da beyan ettim buna rağmen 4 Bin TL borcum var, neden ?

Neden biliyor musunuz ? sizin gibiler yüzünden, kayıtsız şartsız herşeyi desteklersiniz .

Çünkü vicdanınız kör olmuş,partizanlık gözünüzü kör etmiş be.
İnsanlar yoksul , evini geçindiremiyor iş bulamıyor intihar ediyorlar.
Atanamadıkları için öğretmenler intihar ediyor.
Pazara gidelim diyen eşine cebimde para yok diyemediği için,gururuna yediremediği için intihar etti daha geçen haftalarda birisi.
Ve cebinden 2 TL çıktı.

Yazık,mahvediyorsunuz bu ülkeyi düşünceleriniz ve vicdansızlığınız yok ediyor insanlığı.


bu yazin üzerine soyleyecek bişey bulamiyorum gerçekten yazik sabredin hocam herşey güzel olacak