• 02-01-2020, 16:45:03
    #19
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 Yaşındayım 21 yaşndan beri özel sağlık sigortam vardır Acıbadem giderim anlık işimi halleder çıkarım, Devlet hastasinden emar için randevu aldım 3 ay
    Hadi sen acı bademe gidiyosun biz nereye gidicez? Ve ne kadar ödüyosun aylık
  • 02-01-2020, 16:46:03
    #20
    Webgelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi sen acı bademe gidiyosun biz nereye gidicez? Ve ne kadar ödüyosun aylık
    Sigortam.net teklif al gerçekten çok pahalı değil senelik ödüyorsun zaten
  • 02-01-2020, 16:47:26
    #21
    Webgelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bağkurdam bahsediyosunuz siz düşündüm onu zaten sahış açıp 2 sene devletin ödemesi için ama sitem ediyorum abi yahu2500 tl faizi sil be bari peşin ödemede
    Sen hadi 2500 için sitem ediyorsun.
    Benim 27 bin lira kyk borcum var, 1 yıl sonra başlıyor ve 5 yıl boyunca her ay 500 TL vereceğim.
    Diyorum ki bir indirim yapın 6 yıl boyunca uğraşmak yerine hemen peşin ödeyeyim, 6 yıl sonra ki paranın değeriyle şimdi ki paranın değeri zaten yarı yarıya olacak, diyor ki devlet, 27 bin lirayı 26 bin lira yaparım
    1 yıl sonra ödemeye başlayacağım, 5 yıl boyunca 500 500 ödeyeceğim parayı, şimdi peşin vereyim diyorum 1000 lira indirim yaparım diyor. Akıl var mantık var 27 bin lirayı faize koysam zaten 1 yılda 2250 TL faiz getirir bu neyin kafası?

    Bende bağkur vs hiç bir şeyi ödemiyorum. Çürük dişim için hastaneye gittiğimde en son 45 gün demişlerdi. 45 güne çürük diş mi kalır, kendisinden düşer zaten. Gidip özelde parasını verip hallettiriyorum her şeyi anında. Kafam rahat.
  • 02-01-2020, 16:47:30
    #22
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigortam.net teklif al gerçekten çok pahalı değil senelik ödüyorsun zaten
    Ama ondan faydalanman için normalsigortalı olöan gerek diye biliyorum tamamlayıcı sigorta ediyorlar sanki
  • 02-01-2020, 16:48:05
    #23
    Webgelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama ondan faydalanman için normalsigortalı olöan gerek diye biliyorum tamamlayıcı sigorta ediyorlar sanki
    Tamamlayıcı ve normal sigorta var ikiside uygun pm attım
  • 02-01-2020, 16:55:19
    #24
    yok hani para ödeyip iyi sağlıktan yararlanılsa gene eyvallah.
    çoğu bölümden randevu alınamıyor iyi doktorların önemli bir kısmı yanlış uygulamalar yüzünden özele kaçmış durumda.
    özel hastanelerde para avcısı .
    Allah kimseyi sağlığından etmesin ...
  • 02-01-2020, 17:00:17
    #25
    İşin kolayı var 2 kelime suriyece öğren git suriy esad bum bum de bakarlar sanıyorum.

    Şahsen dolmuşta vs bu kelimeyi çok duyuyorum sanırım güzel bi anlamı var



    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 Yaşındayım 21 yaşndan beri özel sağlık sigortam vardır Acıbadem giderim anlık işimi halleder çıkarım, Devlet hastasinden emar için randevu aldım 3 ay
    Kardeş mümkünse bi banada bilgi versen arayıştayım
  • 02-01-2020, 17:05:06
    #26
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin kolayı var 2 kelime suriyece öğren git suriy esad bum bum de bakarlar sanıyorum.

    Şahsen dolmuşta vs bu kelimeyi çok duyuyorum sanırım güzel bi anlamı var




    Kardeş mümkünse bi banada bilgi versen arayıştayım
    Bilgiye gerek yok aslında. sigortam.net arayın sizi bilgilendiriyorlar
  • 02-01-2020, 17:18:20
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin kolayı var 2 kelime suriyece öğren git suriy esad bum bum de bakarlar sanıyorum.

    Şahsen dolmuşta vs bu kelimeyi çok duyuyorum sanırım güzel bi anlamı var




    Kardeş mümkünse bi banada bilgi versen arayıştayım
    Ne yaptın be hocam tam su içerken okuyordum bold olarak belirttiğim kısma geldiğimde dayanamadım bastım kahkahayı battı bütün ortalık