Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 Yaşındayım 21 yaşndan beri özel sağlık sigortam vardır Acıbadem giderim anlık işimi halleder çıkarım, Devlet hastasinden emar için randevu aldım 3 ay
Hadi sen acı bademe gidiyosun biz nereye gidicez? Ve ne kadar ödüyosun aylık