yok hani para ödeyip iyi sağlıktan yararlanılsa gene eyvallah.
çoğu bölümden randevu alınamıyor iyi doktorların önemli bir kısmı yanlış uygulamalar yüzünden özele kaçmış durumda.
özel hastanelerde para avcısı .
Allah kimseyi sağlığından etmesin ...