MiKR0P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklasik 1 yildir ingilterede ikamet ediyorum, henuz oturum ve sigorta numarami almadan once bir aracin carpmasi sonucu el bilegim kirildi.
hastaneye gittik, standart islemler, rontgen vs. kol alciya alindi ve bir sonraki haftaya randevu verildi...
toplamda 9 randevuya gittim, 3 u el rehabilitasyonu olmak uzere. bilegimi sabit tutmak adina calistigim surelerde takip incitmemem icin bir koruyucu kilif tarzi birsey verdiler.

ve bu hizmetleri bu ulkenin vatandasi olanada/olmayanada UCRETSIZ olarak veriyorlar... her muayeneye gittikten 2 gun sonrada eve posta ile doktorumun muayenenin nasil gectigine dair yazdigi notlar geliyor...

bizim buna ulasmamiz nekadar surecek?
Hocam inşallah 2023 te ulaşacağız.İnan bana çok şey değişecek.