aynısını ben yaşadım ve yaşamaya devam ediyorum rezil durumdayım kendimi mülteciden daha kötü hissediyorum sessizce borç büyüyor şuan birikiyor 600 küsür oldu inat ettim toplu para geçene kadar ödemeyeceğim daha önce 900 TL civarı ödedim sonu gelmiyor ödedikçe borç çıkıyor süpriz yapar gibi bakalım sonumuz ne olacak