Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paşamın keyfi ne zaman isterse o zaman faizsiz ödeme yapacak, oh ne ala.

Bu kadar millet salak zaten günü gününe ödemesini yapıyor, bir siz akıllısınız.

Ödeyecek durumunuz yoksa da yardımcı oluyor bu devlet. Siz hiçbir aksiyon almamışsınız sonra gelip burada ahkâm kesiyorsunuz.
Benim borcum yok zamanında ödedim ama arkadaşlara hak veriyorum çünkü bu sistem çok saçma..

Gelir Testine gir durumun yoksa devlet senin adına ödüyor diye bir şey ezberlemişler bunu söylüyorlar her yerde ama öyle değil işte..

3 kişilik bir aile düşünün 1 kişi asgari ücretli çalışıyor olsa bile yada emekli olup asgari ücret seviyesinde maaş alıyor olsa bile gelir testi hiçbir işe yaramıyor elin suriyelisi bedavadan yararlanırken benim vatandaşım bu hale düşmemeli.