Sağlık eğitim devletin ücretsiz vermesi vermiyorsan vergi alma vergi alıyorsan hakkını ver bu kadar vergi niye neden karşılığını alamadığım hizmetin vergisini veriyoruz yetmezmiş gibi bir de borçlanıyoruz ayıp ya haraç sistemi bu saatten sonra ne borçu biter neden adam olur gelen giden hepsi aynı halt