• 23-11-2019, 02:43:44
    #1
    RUN
    Platin üye
    Merhaba arkadaşlar çok eski bir üye sayılmam 7 yıllık üyeyim ancak son 2 yıldır hosting firmalarının resmen egolarına,yarışmaya,daha fazla kazanma hırsına veya stratejik planlarında şaşmaya yenik düşüp kendi fişlerini çektiğini görüyorum forumda bir çok firmanın hosting veya vds müşterisiyim ucuz olandan da aldım pahalı olandan da mesele ucuz veya pahalı değil bende biraz başkasıda kazansın tarzında esnaf kafası var, ondanda ziyade farklı firmalarla çalışmayıda seviyorum aynı yerde durmak huyum değil.

    Herneyse gelelim konuya,

    Abi ucuz firmadan hosting veya vds alıyorsun kampanya var yararlanayım diyorsun adam 300 stok diyor sağlamda kampanya yapmış cihazın kapasitesi belli 300 stok doluyor ama hala yığılma var talep var yeni cihaz almıyor onun yerine arttırma yapayım deyip cihaza daha fazla yükleniyor 500-600 stok yapıyor çünkü adam zaten fazla para kazanmıyor para kazanması için ya fiyat yükseltmesi yada daha fazla satması gerek, akan bir dere var kampanya tutmuş önünü kesmekte istemiyor.Yanlış bir yöntem izleyip mecburen patlıyor.

    5 TL'ye vds veya hosting var mesela belkide hesaplasanız 1-2 TL kazanıyordur yada kökten kazanmıyordur dahi ben çok kazandıklarını düşünmüyorum bu firmadaki cihaz kendisininde olsa kirada olsa aylık giderleri, vergiyi şunu bunu kafadan dahi en düşükten hesaplasanız arada uçurum var barındırmanında en ucuz rakamı belli kiralamanında birde indirim yapan çoğu firma tek alandada yapmıyor hostinge yaptıysa vds vb. hepsine yapıyor.Sonra bakıyorsun adam üstteki belirttiğim 300 ü 500 yapma yöntemini izleyip patlıyor başlıyor millet ucuz etin yahnisi olmaz demeye.

    Diyelim senin stratejik planın var kampanya yapıp müşteri çekip şimdilik az kazanmayı daha sonra ufak ufak artan şekilde kazanmayı, müşteri edinmeyi, tanınmayı vs. hedefliyorsun firman için iyi birşey yapmaya çalışıyorsun o zaman anlarım fakat 300 stoğu niye 500 yapıyorsun ki o zaman abi? Neden amacından şaşıyorsun? Zarar et demiyorum ama niye kendinede bizede eziyet ediyorsun?

    Bir ara kampanya yok yapın diyorduk hatta ben konu dahi açmıştım yanlış hatırlamıyorsam şimdiyse kampanyadan almaya korkuyorum açıkcası.
    1 GB ramli cihazlar 256 MB tan daha kötü çıkıyor hostlarda ise verilen cpu değeri ve hızdan aldığımız verime söyleyecek laf dahi yok.Cpu'da yüzdeler havada uçuşuyor.

    Farklı yolda izledim bakın o yolun sonuda hüsran

    Ve şimdi bu anlatacağım ikinci yolu tek ben izlemedim eminim bir çok kişi izledi onlarda da sonuç hüsran
    Başlıyorum anlatmaya

    Diliniz yandı dediniz ki ucuz etin yahnisi olmaz başladınız araştırmaya bir firma buldunuz fiyatları iyi destek bildirimleri anında yanıtlanıyor hatlara bakıyorlar vs (Telefona bakan firma çok nadir 6 ay zor dayanıyorlar)
    Minimum 50-60 TL'den hizmet satıyor diyorsunuz ki pahalı olsun kafam rahat olsun bu arkadaştan alayım.
    Bu defada sizin gibi düşünen bir ton adam o firmaya yığılıyor yorumlar hizmet vs iyi diyen geliyor.

    Tabiki kaliteli firma olan gerçekten hakkı olan parayı kazanan arkadaşımızada para tatlı geliyor oda daha çok kazanmak için stok 300 iken 500 yapıyor cihaz arttırmaya gitmiyor sonuç yine hüsran.Destekleri 1 dakika içinde yanıtlıyor belki ama aldığınız malın içi boş.Kendimizi en azından ilgileniyorlar diye avutuyoruz.

    Bu arada samimi bir üslupla yazmaya çalıştım hatam varsa kusura bakmayın ve tabi ki bu iki yoldaki hatayı izlemeyen firmalarda var kalitesinden ödün vermiyor, dediğim gibi birçok firma ile çalıştım memnun olduklarım gerçekten var ama olmadığım veya olunmayan kesim tahmini olarak yüzde 70'i temsil ediyor diyebiliriz.

    Velhasılıkelam Olan Yine Hepimize Oluyor.

  • 23-11-2019, 02:56:04
    #2
    İşimiz gereği bir konu olduğu için yazdıklarınızın tamamını okudum.

    Misal siz memnuniyetsizlikten yakınıyorsunuz müşteri odaklı bakış açısı haklısınızda tabi.. Birde bizi düşünün bu tarz şeyler yüzünden tutulmayan sözler ilgilenmeyen firmalar vs. Derken müşterilerde artık doğru olsada bizede inanmamaya başlıyor, olan bizim gibi kendini ispatlamaya çalışan işinin hakkını vermek için gece gündüz emek harcayan lafta değil gerçekten müşterilerini düşünen firmalara oluyor.

    Haksız rekabet diye bazı kısıtlamalar var aslında ama aslında en önemlisi dürüst olmayana kısıtlama koymaktır.

    İnsanlar para veriyor bir hizmet almak istiyor kandırılıyor.
    Firmalar bu yüzden müşteri kazanmakta zorlanıyor.

    Çözüm ise yok maalesef.
    Alıcıyıda satıcıyıda Allah hayırlısıyla karşılaştırsın.
    • RUN
    RUN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-11-2019, 02:59:11
    #3
    Türkiye de bu is olmuyor bu kadar açık ve net. Profesyonel hizmet sağlayan yabancılara geçin kafanız rahat etsin. Örneğin hetzner, contabo vs.

    Yanlis anlaşılmasın, bu alanda hizmet verenlerin önüne o kadar sorun çıkartılıyor ki hizmet sunmaları cok zor. Vergileri, yüksek maliyeti, saçma rekabeti, mantık dışı yaklaşan müşteri, kalifiyeli ciddi eleman sıkıntısı vs. Çözümü yok bunlarin.
  • 23-11-2019, 03:14:55
    #4
    Kurumsal PLUS
    RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de bu is olmuyor bu kadar açık ve net. Profesyonel hizmet sağlayan yabancılara geçin kafanız rahat etsin. Örneğin hetzner, contabo vs.
    Bu yorumu yapmak için Türkiye'deki tüm hosting firmaları ile çalışmış olmanız gerekiyor. Yanlış bir bakış açınız var. Hetzner için yorum yapamayacağım,ancak contabo üzerinde vps hizmetini denedinizmi bilmiyorum,tam bir facia olduğunu söylüyorlar, onlarca müşterimiz var contabo üzerinden taşıdığımız,aynı özelliklere sahip makina verdiğimiz müşterilerimiz bayram ediyor. Konu sahibi arkadaşın değindiği 10 kişilik alana 20 kişi sığdırma muhabbeti dünyada en iyi yapan firmalardan biridir contabo ( VPS Hizmetlerinde ).Çok ağır işlem ve yük gerektirmeyen siteleriniz yoksa bu farkı anlamayabilirsiniz.
  • 23-11-2019, 03:18:44
    #5
    UmutMertSEVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar çok eski bir üye sayılmam 7 yıllık üyeyim ancak son 2 yıldır hosting firmalarının resmen egolarına,yarışmaya,daha fazla kazanma hırsına veya stratejik planlarında şaşmaya yenik düşüp kendi fişlerini çektiğini görüyorum forumda bir çok firmanın hosting veya vds müşterisiyim ucuz olandan da aldım pahalı olandan da mesele ucuz veya pahalı değil bende biraz başkasıda kazansın tarzında esnaf kafası var, ondanda ziyade farklı firmalarla çalışmayıda seviyorum aynı yerde durmak huyum değil.

    Herneyse gelelim konuya,

    Abi ucuz firmadan hosting veya vds alıyorsun kampanya var yararlanayım diyorsun adam 300 stok diyor sağlamda kampanya yapmış cihazın kapasitesi belli 300 stok doluyor ama hala yığılma var talep var yeni cihaz almıyor onun yerine arttırma yapayım deyip cihaza daha fazla yükleniyor 500-600 stok yapıyor çünkü adam zaten fazla para kazanmıyor para kazanması için ya fiyat yükseltmesi yada daha fazla satması gerek, akan bir dere var kampanya tutmuş önünü kesmekte istemiyor.Yanlış bir yöntem izleyip mecburen patlıyor.

    5 TL'ye vds veya hosting var mesela belkide hesaplasanız 1-2 TL kazanıyordur yada kökten kazanmıyordur dahi ben çok kazandıklarını düşünmüyorum bu firmadaki cihaz kendisininde olsa kirada olsa aylık giderleri, vergiyi şunu bunu kafadan dahi en düşükten hesaplasanız arada uçurum var barındırmanında en ucuz rakamı belli kiralamanında birde indirim yapan çoğu firma tek alandada yapmıyor hostinge yaptıysa vds vb. hepsine yapıyor.Sonra bakıyorsun adam üstteki belirttiğim 300 ü 500 yapma yöntemini izleyip patlıyor başlıyor millet ucuz etin yahnisi olmaz demeye.

    Diyelim senin stratejik planın var kampanya yapıp müşteri çekip şimdilik az kazanmayı daha sonra ufak ufak artan şekilde kazanmayı, müşteri edinmeyi, tanınmayı vs. hedefliyorsun firman için iyi birşey yapmaya çalışıyorsun o zaman anlarım fakat 300 stoğu niye 500 yapıyorsun ki o zaman abi? Neden amacından şaşıyorsun? Zarar et demiyorum ama niye kendinede bizede eziyet ediyorsun?

    Bir ara kampanya yok yapın diyorduk hatta ben konu dahi açmıştım yanlış hatırlamıyorsam şimdiyse kampanyadan almaya korkuyorum açıkcası.
    1 GB ramli cihazlar 256 MB tan daha kötü çıkıyor hostlarda ise verilen cpu değeri ve hızdan aldığımız verime söyleyecek laf dahi yok.Cpu'da yüzdeler havada uçuşuyor.

    Farklı yolda izledim bakın o yolun sonuda hüsran

    Ve şimdi bu anlatacağım ikinci yolu tek ben izlemedim eminim bir çok kişi izledi onlarda da sonuç hüsran
    Başlıyorum anlatmaya

    Diliniz yandı dediniz ki ucuz etin yahnisi olmaz başladınız araştırmaya bir firma buldunuz fiyatları iyi destek bildirimleri anında yanıtlanıyor hatlara bakıyorlar vs (Telefona bakan firma çok nadir 6 ay zor dayanıyorlar)
    Minimum 50-60 TL'den hizmet satıyor diyorsunuz ki pahalı olsun kafam rahat olsun bu arkadaştan alayım.
    Bu defada sizin gibi düşünen bir ton adam o firmaya yığılıyor yorumlar hizmet vs iyi diyen geliyor.

    Tabiki kaliteli firma olan gerçekten hakkı olan parayı kazanan arkadaşımızada para tatlı geliyor oda daha çok kazanmak için stok 300 iken 500 yapıyor cihaz arttırmaya gitmiyor sonuç yine hüsran.Destekleri 1 dakika içinde yanıtlıyor belki ama aldığınız malın içi boş.Kendimizi en azından ilgileniyorlar diye avutuyoruz.

    Bu arada samimi bir üslupla yazmaya çalıştım hatam varsa kusura bakmayın ve tabi ki bu iki yoldaki hatayı izlemeyen firmalarda var kalitesinden ödün vermiyor, dediğim gibi birçok firma ile çalıştım memnun olduklarım gerçekten var ama olmadığım veya olunmayan kesim tahmini olarak yüzde 70'i temsil ediyor diyebiliriz.

    Velhasılıkelam Olan Yine Hepimize Oluyor.

    Merhabalar,

    Bu durum tamemen ilgili firmanın kazanç politikasına bağlı. Örneğin biz kendi adımıza konuşur isek, bir cihaza kaldıramayacağı şekilde onlarca sanallaştırma yapmıyoruz. İleride olası bir donanımsal arızadan ve veri kaybından ötürü müşterilerimize vereceğimiz bir hesap olduğunu düşünüyoruz.

    Bir işin etik ve verimlilik durumu planlanarak, müşterinin yaşayabileceği sorunlar için empati kurup, sağlanan hizmet kendi hizmetimizmiş gibi düşünüp, buna göre hizmeti sağlamak gerektiği inancındayız.

    İyi çalışmalar.
  • 23-11-2019, 03:27:22
    #6
    RUN
    Platin üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşimiz gereği bir konu olduğu için yazdıklarınızın tamamını okudum.

    Misal siz memnuniyetsizlikten yakınıyorsunuz müşteri odaklı bakış açısı haklısınızda tabi.. Birde bizi düşünün bu tarz şeyler yüzünden tutulmayan sözler ilgilenmeyen firmalar vs. Derken müşterilerde artık doğru olsada bizede inanmamaya başlıyor, olan bizim gibi kendini ispatlamaya çalışan işinin hakkını vermek için gece gündüz emek harcayan lafta değil gerçekten müşterilerini düşünen firmalara oluyor.

    Haksız rekabet diye bazı kısıtlamalar var aslında ama aslında en önemlisi dürüst olmayana kısıtlama koymaktır.

    İnsanlar para veriyor bir hizmet almak istiyor kandırılıyor.
    Firmalar bu yüzden müşteri kazanmakta zorlanıyor.

    Çözüm ise yok maalesef.
    Alıcıyıda satıcıyıda Allah hayırlısıyla karşılaştırsın.
    Teşekkür ederim hocam Amin.İnşallah bir nebze olsun birilerine geçer bu düşünceler.Başarılar ve hayırlı işler dilerim.


    CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Bu durum tamemen ilgili firmanın kazanç politikasına bağlı. Örneğin biz kendi adımıza konuşur isek, bir cihaza kaldıramayacağı şekilde onlarca sanallaştırma yapmıyoruz. İleride olası bir donanımsal arızadan ve veri kaybından ötürü müşterilerimize vereceğimiz bir hesap olduğunu düşünüyoruz.

    Bir işin etik ve verimlilik durumu planlanarak, müşterinin yaşabileceği sorunlar için empati kurup, sağlanan hizmet kendi hizmetimizmiş gibi düşünüp, buna göre hizmeti sağlamak gerektiği inancındayız.

    İyi çalışmalar.
    Zaten herkes böyle düşünse mesele kalmayacak hocam sizede başarılar ve hayırlı işler dilerim.
  • 23-11-2019, 03:28:51
    #7
    Verigom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yorumu yapmak için Türkiye'deki tüm hosting firmaları ile çalışmış olmanız gerekiyor. Yanlış bir bakış açınız var. Hetzner için yorum yapamayacağım,ancak contabo üzerinde vps hizmetini denedinizmi bilmiyorum,tam bir facia olduğunu söylüyorlar, onlarca müşterimiz var contabo üzerinden taşıdığımız,aynı özelliklere sahip makina verdiğimiz müşterilerimiz bayram ediyor. Konu sahibi arkadaşın değindiği 10 kişilik alana 20 kişi sığdırma muhabbeti dünyada en iyi yapan firmalardan biridir contabo ( VPS Hizmetlerinde ).Çok ağır işlem ve yük gerektirmeyen siteleriniz yoksa bu farkı anlamayabilirsiniz.
    Tüm firmalar ile çalışmasakta buyuk firmaların tamamı ile, orta ölçekli olanların çoğu ile çalışma yapmış biri olarak söylüyorum ki dert tasa bitmiyor. Kendinizi ayrı tutmanızı anlıyorum ama f/p ve stabil hizmet sunan Türkiye de neredeyse hiç firma yok diyebilirim. Hoş datacenterlar göçüyorken host firmaları üzerine konuşmak ne kadar mantık çerçevesinde bilmiyorum. Direkt yabancılara yönelip bütçeye göre firma seçmeli. En azından yılda minimum 3-5 soruna, defalarca down/up lara ve daha bir cok sorundan herhangi birine denk gelmek yerine 3-4 yılda bir bu tür sorunlara denk gelinmesi daha az saç baş yoldurtur
  • 23-11-2019, 03:35:52
    #8
    Kurumsal PLUS
    RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm firmalar ile çalışmasakta buyuk firmaların tamamı ile, orta ölçekli olanların çoğu ile çalışma yapmış biri olarak söylüyorum ki dert tasa bitmiyor. Kendinizi ayrı tutmanızı anlıyorum ama f/p ve stabil hizmet sunan Türkiye de neredeyse hiç firma yok diyebilirim. Hoş datacenterlar göçüyorken host firmaları üzerine konuşmak ne kadar mantık çerçevesinde bilmiyorum. Direkt yabancılara yönelip bütçeye göre firma seçmeli. En azından yılda minimum 3-5 soruna, defalarca down/up lara ve daha bir cok sorundan herhangi birine denk gelmek yerine 3-4 yılda bir bu tür sorunlara denk gelinmesi daha az saç baş yoldurtur
    Kesinlikle,haklı olduğunuz konular var. Evet datacenter alt yapısı olarak ülke olarak eksikliklerimiz,teknoloji olarak geride olduğumuz konular mevcut. Aslında sorun datacenterlardada olmuyor son zamanlarda bizim ülkemizde telekom kaynaklı problemler fazlası ile oluyor. Devletimizin alt yapısı diyelim.
  • 23-11-2019, 03:37:06
    #9
    RUN
    Platin üye
    RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm firmalar ile çalışmasakta buyuk firmaların tamamı ile, orta ölçekli olanların çoğu ile çalışma yapmış biri olarak söylüyorum ki dert tasa bitmiyor. Kendinizi ayrı tutmanızı anlıyorum ama f/p ve stabil hizmet sunan Türkiye de neredeyse hiç firma yok diyebilirim. Hoş datacenterlar göçüyorken host firmaları üzerine konuşmak ne kadar mantık çerçevesinde bilmiyorum. Direkt yabancılara yönelip bütçeye göre firma seçmeli. En azından yılda minimum 3-5 soruna, defalarca down/up lara ve daha bir cok sorundan herhangi birine denk gelmek yerine 3-4 yılda bir bu tür sorunlara denk gelinmesi daha az saç baş yoldurtur
    Hocam inanın denemedim yurtdışı firmalarını ancak denemeyide düşünmüyorum yanlış anlamayın size saygı duyuyorum görüşünüz belkide doğrudur fakat ben Türkiye'den alışveriş yapmaya çalışıyorum e-ticaretten ziyade elimden geldiği kadar gündelik hayatımda da buna dikkat ediyorum.Ayrıca Türkiye'de gerçekten işini iyi yapan firmalarda var konu sahibi olarak firma ismi vermem yanlış olur fakat bugüne kadar 1 kez dahi sorun yaşamadığım ticket açmadığım 4-5 yıldır çalıştığım firmalar var büyük kesintilerde dahi mağdur etmediler.Ben sadece negatif yönde çoğunluk olan kesimden bahsettim ve düzeltilmesi hepimize iyilik olur fikrini aktarmaya çalıştım.Bu zihniyetimi beğenmeyen yanlış bulan olabilir saygı duyarım.

    Verigom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle,haklı olduğunuz konular var. Evet datacenter alt yapısı olarak ülke olarak eksikliklerimiz,teknoloji olarak geride olduğumuz konular mevcut. Aslında sorun datacenterlardada olmuyor son zamanlarda bizim ülkemizde telekom kaynaklı problemler fazlası ile oluyor. Devletimizin alt yapısı diyelim.

    Ayrıca lütfen sizlerden rica ediyorum konuyu siyasi yöne çekmeyelim kapansın, silinsin istemiyorum bu konuda forum yönetimi hassas biliyorsunuz dediğim gibi bir nebze olsun faydası dokunur diye yazdım o nedenle tekrardan dikkat etmenizi rica ediyorum.