İşimiz gereği bir konu olduğu için yazdıklarınızın tamamını okudum.
Misal siz memnuniyetsizlikten yakınıyorsunuz müşteri odaklı bakış açısı haklısınızda tabi.. Birde bizi düşünün bu tarz şeyler yüzünden tutulmayan sözler ilgilenmeyen firmalar vs. Derken müşterilerde artık doğru olsada bizede inanmamaya başlıyor, olan bizim gibi kendini ispatlamaya çalışan işinin hakkını vermek için gece gündüz emek harcayan lafta değil gerçekten müşterilerini düşünen firmalara oluyor.
Haksız rekabet diye bazı kısıtlamalar var aslında ama aslında en önemlisi dürüst olmayana kısıtlama koymaktır.
İnsanlar para veriyor bir hizmet almak istiyor kandırılıyor.
Firmalar bu yüzden müşteri kazanmakta zorlanıyor.
Çözüm ise yok maalesef.
Alıcıyıda satıcıyıda Allah hayırlısıyla karşılaştırsın.