RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm firmalar ile çalışmasakta buyuk firmaların tamamı ile, orta ölçekli olanların çoğu ile çalışma yapmış biri olarak söylüyorum ki dert tasa bitmiyor. Kendinizi ayrı tutmanızı anlıyorum ama f/p ve stabil hizmet sunan Türkiye de neredeyse hiç firma yok diyebilirim. Hoş datacenterlar göçüyorken host firmaları üzerine konuşmak ne kadar mantık çerçevesinde bilmiyorum. Direkt yabancılara yönelip bütçeye göre firma seçmeli. En azından yılda minimum 3-5 soruna, defalarca down/up lara ve daha bir cok sorundan herhangi birine denk gelmek yerine 3-4 yılda bir bu tür sorunlara denk gelinmesi daha az saç baş yoldurtur
Kesinlikle,haklı olduğunuz konular var. Evet datacenter alt yapısı olarak ülke olarak eksikliklerimiz,teknoloji olarak geride olduğumuz konular mevcut. Aslında sorun datacenterlardada olmuyor son zamanlarda bizim ülkemizde telekom kaynaklı problemler fazlası ile oluyor. Devletimizin alt yapısı diyelim.