aquazent adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öğretmen olmakla bu mesleği aynı kefeye koyman saten ayrı bir saçmalık. Haftanın 5 günü çalısıyor öğretmen yazın tatil gündüz çalısıyor.Sıcak yerde çalısıyor bunlar sorun olmuyor herşeyi para olarak goruyorsan uzmanlarda ozaman 7-8bin tl alıyor

Nerede bunların amacı ?