Anket Bekçilik Sistemi Nasil Oldu
Toplam Katılımcı Sayısı: 245
Bekçilik Sistemi Nasil Oldu
Güzel Oldu
%44,90 (110 Oy)
Kötü Oldu
%55,10 (135 Oy)
  • 24-10-2019, 15:17:27
    #28
    Polis açığını bekçilerle kapatıyorlar,işim gereği geceleri yolda olduğumdan çevirmelerde polislerden çok bekçiler dikkatimi çekiyor.Geçen bi polisle konuştum,şikayetlerde çok ağır hareket ediyorsunuz dedim.Adam eksiğimiz çok dedi elimizdeki davalara yetişemiyoruz demişti.He tavırlara gelirsek gerçekten kendilerini mossad ajanı falan sanıyorlar.
  • 24-10-2019, 15:20:17
    #29
    Antalya'da yaşayıp bekçi gören var mı otogar haricinde?
  • 24-10-2019, 16:00:46
    #30
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tekirdağ'da görüyorum bekçileri. Sokakta turluyorlar. Geziyorlar. Bence olumlu. Gecede görüyorum gündüzde.
  • 24-10-2019, 16:13:55
    #31
    Altıkları para tartışılır. Adaletsiz bir dağıtım.
  • 24-10-2019, 17:02:11
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BeKÇi ÖzeL HareKaT
  • 24-10-2019, 17:11:21
    #33
    Sağlam maaş alıyorlar ve tek kriter olarak dayı olunca tartışılmaları normal en azından kpss puanı 70 istenmeliydi yalandan da olsa bir kriter olurdu en azından.
  • 24-10-2019, 17:18:43
    #34
    Üyeliği durduruldu
    İyimi kötümüden önce neden oldu? ne olduğu belirsiz insanları doldurdukları için oldu diye düşünüyorum.
  • 24-10-2019, 17:25:29
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Şu ana kadar tam manasıyla işini yapan (eski sistemdekileri hariç tutuyorum) bekçi görmedim. Kenara köşere oturur sigara, çekirdek muhabbet yaparlar veya direkt mekana oturur sohbet ederler. Tam manasıyla ciddi anlamda görmedim şu ana kadar. Sistem mantıklı, en ufak sorunda polisten önce koşabileceğimiz yakınlarda bir memur neden kötü olsun. AMA İŞİNİ YAPMASI LAZIM.
  • 24-10-2019, 17:36:24
    #36
    Ben bekçileri beğeniyorum. Ciddi ciddi dolaşıyorlar. şüphe duydukları kişilerden kimlik sorgusu yapıyor, rahatsız ediyorlar. Keşke polislerde bekçiler kadar çalışsa sorgulama yapsa..