Polis açığını bekçilerle kapatıyorlar,işim gereği geceleri yolda olduğumdan çevirmelerde polislerden çok bekçiler dikkatimi çekiyor.Geçen bi polisle konuştum,şikayetlerde çok ağır hareket ediyorsunuz dedim.Adam eksiğimiz çok dedi elimizdeki davalara yetişemiyoruz demişti.He tavırlara gelirsek gerçekten kendilerini mossad ajanı falan sanıyorlar.