Ben bekçileri beğeniyorum. Ciddi ciddi dolaşıyorlar. şüphe duydukları kişilerden kimlik sorgusu yapıyor, rahatsız ediyorlar. Keşke polislerde bekçiler kadar çalışsa sorgulama yapsa..