Şu ana kadar tam manasıyla işini yapan (eski sistemdekileri hariç tutuyorum) bekçi görmedim. Kenara köşere oturur sigara, çekirdek muhabbet yaparlar veya direkt mekana oturur sohbet ederler. Tam manasıyla ciddi anlamda görmedim şu ana kadar. Sistem mantıklı, en ufak sorunda polisten önce koşabileceğimiz yakınlarda bir memur neden kötü olsun. AMA İŞİNİ YAPMASI LAZIM.