Bekçi nedir ya? En son Türkiye'ye geldiğimde görmüştüm, şehir merkezinde sahilde grup halinde dolaşıyorlardı. Polis, asker, istihbarat hemen hemen tüm kolluk kuvvetleri halkın gözünde itibarını kaybetmişken bir de bekçi mi kafasına göre GBT yapacak?
Bölge bölge ayrılıp cidden gece vakti çoğu mahalleyi, sokağı turluyorlarsa o zaman makul. Diğer türlü sadece merkezi yerlerde gezip pek bir işlevleri yoksa saçma. Ülkemizde polis, bekçi vb. meslekler artık sadece maaşlarından dolayı tercih ediliyor ve polis olmak artık lisans mezunu olmaktan çok daha kolay.
Bekçilik Sistemi Nasil Oldu
Güzel Oldu
Kötü Oldu