Hiçbir işe yaramıyor. Birde garip bir özgüven var anlamlandıramıyorım. Nasıl kendilerini bu kadar yüksekten görebiliyor lar hayret.

Gece dışarıda yürüyorsan kesin yapışıp gbt yapmaya kalkıyor üstünü aramaya çalışıyor. 2 defa yaşadım 2 sinde de karakola gittik beraber üstümü aramalarına izin vermeyince. Mahallenin boş gençleri üniforma giymiş öyle volta atıyor artık