Maaş konusunda 4200 TL Doğuda o miktarlar terör parasıyla oluyor.
Öğretmen olmakla bu mesleği aynı kefeye koyman saten ayrı bir saçmalık. Haftanın 5 günü çalısıyor öğretmen yazın tatil gündüz çalısıyor.Sıcak yerde çalısıyor bunlar sorun olmuyor herşeyi para olarak goruyorsan uzmanlarda ozaman 7-8bin tl alıyor
Memurlar haftada 40 saat çalışır fazlası mesai yok 5 gün yok 7 gün nedir aynı çalışıyorlar öğretmen olmak için bir ton sınav şart varken bekçide tek şart askerlik yap gel alalım seni hemen başla maaşı da öğretmen maaşından yüksek öğretmen sözleşmeli olarak yıllarca çalışıyor ama bekçi tak diye kadro alıyor karşılaştırma yapmak bile mantıksız ama bekçinin avantajları daha çok soğukmuş vs vs geçelim onları tek sıkıntıları o zaten başka yok ki o kadarcık da olsun.