aquazent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç arkadaş 5.000 TL civarı maaş aldıklarını söylemiş.
Bilgi verebieceğini söyleyen arkadaş farklı bir rakam söylemediğine göre bu maaş doğru?

Benim mahallemdeki bekçiler kahvede takılıp goygoy yapıyorlar. Ara sıra da mahallenin serserilerini aratmaz tavırlar ile yoldan adam çeviriyorlar.

Bu ülkede sınavda kazanıp 4 yıl üniversite okuyup öğretmenlik mezunu olan insanlar kadro olmadığı-bütçe olmadığı gibi gerekçelerle yıllarca sınav-kura-kpss saçmalıkları ile uğraşıyorlar.
Kimileri 30 yaşına gelip hala aileden para istemekten utanıp ceplerinde 20 TL ile intihar ediyorlar. Yada iyi ihtimalle dersanelerde asgari ücreti zor çıkartır rakamlara çalışıyorlar.

Tamam olayı siyasete çekmeyelim de bu olayı siyasetsiz nasıl açıklayalım?
Jüpiter Mars'a teyet geçtiği için böyle oluyor Uranüs'ün tersi bitince bu sorun biter mi diyelim?
Olay bal gibi siyasi. İktidar kendine yakın vasıfsız kesime kahvede oturup maaş alsın diye icat çıkardı.
Matematik-Fizik-Türkçe öğretecek üniversite mezunları da işsizlikten intihar ediyor !!!

* bugün ortalama lise öğretmeni 4.000 tl civarı maaş alıyor.
Maaş konusunda 4200 TL Doğuda o miktarlar terör parasıyla oluyor.
Öğretmen olmakla bu mesleği aynı kefeye koyman saten ayrı bir saçmalık. Haftanın 5 günü çalısıyor öğretmen yazın tatil gündüz çalısıyor.Sıcak yerde çalısıyor bunlar sorun olmuyor herşeyi para olarak goruyorsan uzmanlarda ozaman 7-8bin tl alıyor