RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Torpille olmuyor deyişine aşırı güldüm
Kimse kusura bakmasın kesinlikle doğru. Özellikle seçimde Ak parti kesin kazanacak diye nler yapıldı. Bu insanlar hangi partiye mensup olursa olsun tiksiniyorum. Şükür ki mevki sahibi olmak için kimseye yalvarmadım kendimi küçük düşürmedim

konuyla ilgili mesaj yazmamışım 🙂
Bence iyi oldu caydırıcılığı var.