Şahsen tanıdığım tüm a partisinden olan ve evladı bir yere gelememiş herkesin evladı bekçi oldu. Burada torpil yok yorumlarına oldukça güldüm. Bir arkadaşım da beni aramış bekçiliğe başvuracağım bakalım bi milletvekiliyle görüşüyoruz demişti. Bana yüzde 90 torpilliler ordusu gibi geliyor ve evet bu yüzden hepsine karşı ön yargılıyım.
Şöyle bir faydası var; gece gezmeleri güven veriyor. Haricen bir faydasını görmedim duymadım.