• 31-07-2019, 20:37:52
    #28
    Vallahi biz bıktık.
  • 31-07-2019, 21:22:28
    #29
    ankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle size hiç Tesbih satmadım. Ama yazma ihtiyacı duydum.

    Size 250 TL ye satamadigi için 50 TL ye aldığınızı kötülemesi normal. Ayrıca gelin forumdan bir ateş kehribar tesbih alın. Sonra Bizim sattığımız tesbihe Plastik diyen esnafa gidin onun ateş Kehribarı ile bizimkini Test edin. Kimin ateş Kehribarı daha önce catlayip dağılacak. Bizim piyasaya sürdüğümüz tesbihi gittim bir AVM de sordum. 260 TL dediler. Şimdi bizim tesbihmi kötü. Sizin akıl aldığınız Tesbihci cokmu dürüst ?
    uzmanweb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer benden veya Ankaratesisattan aldıysanız her türlü arkasındayız diğerlerini bilmem hocam
    Hocam hangi tespihciyse istanbuldaysa birlikte gidebiliriz yatacak yerleri yok onların damlanın gramını 8 dolara alıp 25 dolara satan adamlar itimat etmeyiniz başka yerede gösteriniz birlikte gidebiliriz ciğerlerini bilirim Camiyada onların
    Ikinizdende almadim arkadaslar yanlis anlasilma olmasin baska bir arkadastan aldim ben icinde hava boloncuklari var tanelerin. Sizinkisi orjinaldir tabi itirazim yok bir gun gelicem kahve icmeye insallah
  • 31-07-2019, 21:27:45
    #30
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ikinizdende almadim arkadaslar yanlis anlasilma olmasin baska bir arkadastan aldim ben icinde hava boloncuklari var tanelerin. Sizinkisi orjinaldir tabi itirazim yok bir gun gelicem kahve icmeye insallah
    Herzaman beklerim Hocam
  • 31-07-2019, 21:32:40
    #31
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bu smm panel mi vs var o da çok çıkıyor ya boşver hocam forum çöplük karıştırırken iyi olanı al sen
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tesbih kullanmayan biri olarak bazende benimde teklif vermişliğim hatta almışlığım var

    Bazen çok güzel tesbihler görüyorum ama giderlerim fazla diye malesef geri çıkıyorum teklif vermeden.

    İşini hakkıyla yapan tesbihci forumda var hatta konuya yorum atmış. Günde max 2 konu açıyor şahsen zararı yoktur ama bu durumu su istamal eden var.

    1- Elinizde farklı tesbihler varsa açık artırma yapabilirsiniz tabi kimse karışamaz ama gelip teklif veren olmayınca aynı tesbihle 5-6 tane konu açmanın anlamı yoktur.Konulara bakıyorum hemen hemen çoğu aynı tesbih farklı konular. Elinizde toplu varsa ki sanmam yoktur. Sabit konu açıp devam edebilirsin oradan.Alan zaten gelip alır.

    2-Açık arttırma başlangıç fiyatları zarar etmeyecek şekilde açılıyor. Gelen her teklif zaten kâr. 1 TL den başlatsınlar malına güveniyorsa zaten kâr yapar.

    3- Orjinallik garantisi veriyorlar,konusunda piyasa fiyatı 300-400 TL yazıyorlar 50TL teklif verip almayana alması için şikayet konusu açıyorlar Madem değeri belli niye satıyorsun zararına.

    4-Çeşit yok Sadece konuya yorum atan üye farklı çeşitlerde konu açıyor ve beğeniyorum. Ama diğer konularda hepsi aynı tesbihler farklı bir tasarım yok farklılık yok.

    Benim görüşüm günde üye başı max 1 adet açık arttırma konu açma izni olmalı.

    Ve satış yapmaları için sabit konu açmaları gerekli.
    ankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Herkese Selamlar.

    Ben yazdım -trade verecegim diye konumda.
    Yazma sebebim kasıtlı olarak saçma sapan yorum atanlar var. Özel mesaj Diye Bir özellik var. Ondan önce görgü diye birşey var. Merak edilenler oradan sorulabilir. Birisi saçma sapan yorum atınca o satış konusunu at çöpe gitsin. İnsanların aklında hemen kötü bir imaj bırakıyor o satış konusu. Ayrıca ben öyle yazmasam bile forum kuralları gereği satış konularına teklif dışında alakasız yorum atmak yasak zaten. Bu forumda herşey satılıyor. Tesbih olayı neden bukadar sizi rahatsız ediyor anlamıyorum. Bu ne saçma bir düşünce ya. "Çok Aşırı Görmeye Başladım" ​Ne yapalım hırsızlık mi yapalım. Milletimi dolandiralim. Sattığımız ürüne Garanti veriyoruz. En ufak dediklerimiz in dışında birsey cıkarsa, olursa iade alıyoruz. Kimseye karışmıyoruz. Amacınız nedir. Ne istiyorsunuz Tesbih Satışlarından. Forumdaki ticareti 3-5 kişinin isteğine göre mi şekillendirsinler. İyi forumlar.
    khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her satıcı 1 konu açabilse bence çok daha temiz olur. Sadece ilanları güncellerler ve bu sayede yeni konu olarak da görünmez.
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikayet konusu açarsın hocam eksi trade kafaya göre verilmez bir alışveriş sonucu anlaşma olur olmaz ona göre verilir.bunun için var. herkes konuda öğrenmek zorunda özel mesaj kuralı yoktur.anlamamıştır açıklamak zorundasın.satılan ürün için yorum yapılıyorsa bunu cevaplamak zorundasınız belki imitasyon yada ************** var.tecrübe edinmiş kişiler zaten report ve yorum yapıyor.
    TRSapphire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 tane sabit konu üzerinden gitmesi daha makul olabilir.
    Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Enes65532; olay var koş
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu baltalıyorsa şikayet et hocam uzaklaştırma yediğinde bukez akıllanır. forumda mod sistemi var kendimiz mod olmaya kalkarsak böyle sonuçlar çıkar. işi modlara yık derim ben.kendini esnaf gibi düşün bi kırtasiyeci abimiz vardı adam ürün alıyor gidiyor başka yere bırakıyor dağıtıyor bozuyor vs diyordu ama bişey yapamıyordu müşteri diyor sonuçta. artniyetli olanı sezdiğinde affetme hemen şikayeti yapıştır.
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem katiliyorum hem katilmiyorum.

    Katilmadigim tesbihcilerde satis yapabilir. Lakin tek bir satis konulari olmali o satis sonlaninca kilitlenecek konu anca ondan sonra yeni acik arttirma acabilecekler. Bu durum alan adlari bolumunde isliyor aksesuar kisminda da isleyebilir aktif tek konu olursa forumda konu kirliligi olmaz.

    Birde insanlar suna tepkili tespihciler sanki 300-500 TL lik seyleri satiyormus 50 tl ye gibi konuda abartili seyler yaziyorlar cogu zaman (isim vermiyorum). Ben aldim bir adet arkadas once urune bak sonra odeme gonder dedi durust satici. Bende bir tesbihciye gosterdim maliyeti 25-30 TL plastik bunlar gumus parcalar para ediyor 50 TL iyi almissin dedi prekande satis icin bende zaten beklentim oyleydi arkadasa odemesimi gonderdim bekledigim gibi bir tesbih almis oldum. Antipatik oluyorlar bu fiyata alinmaz bulunmaz vs diyenler. O yüzden forumda bu kadar konu aciliyor kaldirilsin diye kategori.
    ankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda her sistem var evet. Ama adam baltaladiktan sonra o satış konusunu çöpe atın gitsin. Satıcının zararı ne olacak. ?
    medkir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılmasın satılmasın çok yanlış düşünce. Facebookta bu tarz mezatlar genel sınırlı olur. Mesela bir kişi gruba en fazla 1-3 arası paylaşım yapabilir gibi kurallar var. Burada da belki bir sınır getirebilir.
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tesbih bayatlamaz hocam mesaj report etme var, yanlış birşey varsa zaten modaratör karar veriyor ve o mesajı siler.bir önceki mesajda dediğim gibi baltalayan uzaklaştırılıyor.
    ankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle size hiç Tesbih satmadım. Ama yazma ihtiyacı duydum.

    Size 250 TL ye satamadigi için 50 TL ye aldığınızı kötülemesi normal. Ayrıca gelin forumdan bir ateş kehribar tesbih alın. Sonra Bizim sattığımız tesbihe Plastik diyen esnafa gidin onun ateş Kehribarı ile bizimkini Test edin. Kimin ateş Kehribarı daha önce catlayip dağılacak. Bizim piyasaya sürdüğümüz tesbihi gittim bir AVM de sordum. 260 TL dediler. Şimdi bizim tesbihmi kötü. Sizin akıl aldığınız Tesbihci cokmu dürüst ?
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tespihin rengi farklı diye ayrı konu açanlar da var ama o kategoriyi engellediğim için şikayetçi değilim. 1 kez olsun karşıma çıkmadı tesbih konuları, size de tavsiye ederim
    ankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eliniz dert görmesin. Bizi istemeyen herkese bunu önerin.
    uzmanweb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer benden veya Ankaratesisattan aldıysanız her türlü arkasındayız diğerlerini bilmem hocam
    Hocam hangi tespihciyse istanbuldaysa birlikte gidebiliriz yatacak yerleri yok onların damlanın gramını 8 dolara alıp 25 dolara satan adamlar itimat etmeyiniz başka yerede gösteriniz birlikte gidebiliriz ciğerlerini bilirim Camiyada onların
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu forum hepimizin ekmek kapısı gibi bir şey o yüzden kimseyle tartışmaya, kavga etmeye, kırıcı söz söylemeye gerek yok. Kişiselleştirilmiş kategori denen bir şey var girsinler düzenlesinler 1 dakika bile sürmüyor ellerine yapışmaz. Hani gelip şurada şikayet cümleleri yazmak bile minimum 2 dakika, anlamıyorum bu insanları. Neyse muhabbet uzamasın, size de kolay gelsin diliyorum
    Morningstar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi biz bıktık.
    uzmanweb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herzaman beklerim Hocam
    Selam tespihci kardeşlerim r10 ben artık tespih satmama kararı verdim çok boş insanlar var r10 kazanacağım diye 10-15TL hiç konu açıp papaz olmam kimse ile yani hocam kısa ve öz biz burda ürün 40 mal ediyoruz 50 satıyoruz halen laf yapan arkadaşlar var ben ürünüm arkasında duruyorum onun yerine instagram sayfası açar reklam alırım bir kitle oluşturum sonra mezat yapar satarım sallayip geçerim herkesi ekmeğine bakarım r10 insanlar ekmeği oynamayı çok severler nerede boş konular var hepsi ordalar zaten ben r10 tespih satisimi durdurdum
  • 01-08-2019, 00:08:10
    #32
    İnsanlar ekmeğinde. Rahatsız olan engeller okur biter.
    Siz hiç pazarda veya markette ben bu ürünü beğenmedim satmayın diyormusunuz?
  • 01-08-2019, 11:13:04
    #33
    Memleketimizde bazı zabıta amirleri aynen bu düşüncelerle iş yapıyor. Her gün darmadağın edilen tezgahlar, haberlere konu olan mağduriyetler ve daha neler neler.. Bırakın milletin ekmeğiyle oynamayı... Yarın sana da lazım olur...
  • 01-08-2019, 11:27:06
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Hem tespih konusundan hem de bu konuyla ilgili şikayetleri okumaktan yorulduk. Ben artık görmemezlikten geliyorum. Size de tavsiye ederim.
  • 01-08-2019, 13:30:42
    #35
    Üyeliği durduruldu
    kategoriyi nasıl engelleyebiliriz bilen var mı yatacak yeri yok bu tesbihçilerin webmaster forumu misket forumuna çevirdiler
  • 01-08-2019, 16:20:50
    #36
    iyide o konulara girme ben mesela hiç tesbih satan görmedim neden alakam yok öyle bir konuya girmiyorum bile okuyorum?

    anlamadığım şu forummun başka bir kullanılış yöntemi de mi var her açılan konuyu görücen diye?