Konumuz Mezatçılar ve Tesbihciler
38
●1.604
- 31-07-2019, 21:22:28ankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleIkinizdende almadim arkadaslar yanlis anlasilma olmasin baska bir arkadastan aldim ben icinde hava boloncuklari var tanelerin. Sizinkisi orjinaldir tabi itirazim yok bir gun gelicem kahve icmeye insallahuzmanweb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2019, 21:27:45Herzaman beklerim HocamDaniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2019, 21:32:40HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleaykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekhanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTRSapphire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleStein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDaniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemedkir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleuzmanweb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMorningstar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSelam tespihci kardeşlerim r10 ben artık tespih satmama kararı verdim çok boş insanlar var r10 kazanacağım diye 10-15TL hiç konu açıp papaz olmam kimse ile yani hocam kısa ve öz biz burda ürün 40 mal ediyoruz 50 satıyoruz halen laf yapan arkadaşlar var ben ürünüm arkasında duruyorum onun yerine instagram sayfası açar reklam alırım bir kitle oluşturum sonra mezat yapar satarım sallayip geçerim herkesi ekmeğine bakarım r10 insanlar ekmeği oynamayı çok severler nerede boş konular var hepsi ordalar zaten ben r10 tespih satisimi durdurdumuzmanweb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
