Memleketimizde bazı zabıta amirleri aynen bu düşüncelerle iş yapıyor. Her gün darmadağın edilen tezgahlar, haberlere konu olan mağduriyetler ve daha neler neler.. Bırakın milletin ekmeğiyle oynamayı... Yarın sana da lazım olur...