Hem katiliyorum hem katilmiyorum.
Katilmadigim tesbihcilerde satis yapabilir. Lakin tek bir satis konulari olmali o satis sonlaninca kilitlenecek konu anca ondan sonra yeni acik arttirma acabilecekler. Bu durum alan adlari bolumunde isliyor aksesuar kisminda da isleyebilir aktif tek konu olursa forumda konu kirliligi olmaz.
Birde insanlar suna tepkili tespihciler sanki 300-500 TL lik seyleri satiyormus 50 tl ye gibi konuda abartili seyler yaziyorlar cogu zaman (isim vermiyorum). Ben aldim bir adet arkadas once urune bak sonra odeme gonder dedi durust satici. Bende bir tesbihciye gosterdim maliyeti 25-30 TL plastik bunlar gumus parcalar para ediyor 50 TL iyi almissin dedi prekande satis icin bende zaten beklentim oyleydi arkadasa odemesimi gonderdim bekledigim gibi bir tesbih almis oldum. Antipatik oluyorlar bu fiyata alinmaz bulunmaz vs diyenler. O yüzden forumda bu kadar konu aciliyor kaldirilsin diye kategori.
Konumuz Mezatçılar ve Tesbihciler
38
●1.604
- 31-07-2019, 19:55:40
- 31-07-2019, 19:57:16Forumda her sistem var evet. Ama adam baltaladiktan sonra o satış konusunu çöpe atın gitsin. Satıcının zararı ne olacak. ?HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2019, 20:01:20tesbih bayatlamaz hocam mesaj report etme var, yanlış birşey varsa zaten modaratör karar veriyor ve o mesajı siler.bir önceki mesajda dediğim gibi baltalayan uzaklaştırılıyor.ankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 31-07-2019, 20:07:41Hocam öncelikle size hiç Tesbih satmadım. Ama yazma ihtiyacı duydum.Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size 250 TL ye satamadigi için 50 TL ye aldığınızı kötülemesi normal. Ayrıca gelin forumdan bir ateş kehribar tesbih alın. Sonra Bizim sattığımız tesbihe Plastik diyen esnafa gidin onun ateş Kehribarı ile bizimkini Test edin. Kimin ateş Kehribarı daha önce catlayip dağılacak. Bizim piyasaya sürdüğümüz tesbihi gittim bir AVM de sordum. 260 TL dediler. Şimdi bizim tesbihmi kötü. Sizin akıl aldığınız Tesbihci cokmu dürüst ? - 31-07-2019, 20:12:35Eliniz dert görmesin. Bizi istemeyen herkese bunu önerin.hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2019, 20:15:57Eğer benden veya Ankaratesisattan aldıysanız her türlü arkasındayız diğerlerini bilmem hocamDaniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hangi tespihciyse istanbuldaysa birlikte gidebiliriz yatacak yerleri yok onların damlanın gramını 8 dolara alıp 25 dolara satan adamlar itimat etmeyiniz başka yerede gösteriniz birlikte gidebiliriz ciğerlerini bilirim Camiyada onların
- 31-07-2019, 20:17:09Hocam bu forum hepimizin ekmek kapısı gibi bir şey o yüzden kimseyle tartışmaya, kavga etmeye, kırıcı söz söylemeye gerek yok. Kişiselleştirilmiş kategori denen bir şey var girsinler düzenlesinler 1 dakika bile sürmüyor ellerine yapışmaz. Hani gelip şurada şikayet cümleleri yazmak bile minimum 2 dakika, anlamıyorum bu insanları. Neyse muhabbet uzamasın, size de kolay gelsin diliyorumankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
