Eliniz dert görmesin. Bizi istemeyen herkese bunu önerin.
Hocam bu forum hepimizin ekmek kapısı gibi bir şey o yüzden kimseyle tartışmaya, kavga etmeye, kırıcı söz söylemeye gerek yok. Kişiselleştirilmiş kategori denen bir şey var girsinler düzenlesinler 1 dakika bile sürmüyor ellerine yapışmaz. Hani gelip şurada şikayet cümleleri yazmak bile minimum 2 dakika, anlamıyorum bu insanları. Neyse muhabbet uzamasın, size de kolay gelsin diliyorum