Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem katiliyorum hem katilmiyorum.

Katilmadigim tesbihcilerde satis yapabilir. Lakin tek bir satis konulari olmali o satis sonlaninca kilitlenecek konu anca ondan sonra yeni acik arttirma acabilecekler. Bu durum alan adlari bolumunde isliyor aksesuar kisminda da isleyebilir aktif tek konu olursa forumda konu kirliligi olmaz.

Birde insanlar suna tepkili tespihciler sanki 300-500 TL lik seyleri satiyormus 50 tl ye gibi konuda abartili seyler yaziyorlar cogu zaman (isim vermiyorum). Ben aldim bir adet arkadas once urune bak sonra odeme gonder dedi durust satici. Bende bir tesbihciye gosterdim maliyeti 25-30 TL plastik bunlar gumus parcalar para ediyor 50 TL iyi almissin dedi prekande satis icin bende zaten beklentim oyleydi arkadasa odemesimi gonderdim bekledigim gibi bir tesbih almis oldum. Antipatik oluyorlar bu fiyata alinmaz bulunmaz vs diyenler. O yüzden forumda bu kadar konu aciliyor kaldirilsin diye kategori.
Eğer benden veya Ankaratesisattan aldıysanız her türlü arkasındayız diğerlerini bilmem hocam
Hocam hangi tespihciyse istanbuldaysa birlikte gidebiliriz yatacak yerleri yok onların damlanın gramını 8 dolara alıp 25 dolara satan adamlar itimat etmeyiniz başka yerede gösteriniz birlikte gidebiliriz ciğerlerini bilirim Camiyada onların