• 31-07-2019, 18:51:27
    #1
    Arkadaşlar hepinize Merhaba iyi forumlar diliyorum,

    Bir süredir Sosyal Medya Platformlarını esir alan, Mezatçı ve Tesbihci arkadaşlar forumu ufaktan ufaktan istila etmiş bulunmakta. Tabii ki de insanların ne satacağına veya ne pazarlayacağına karışmamız çok doğru olmayabilir ama son zamanlar da gerçekten çok fazla kez karşıma çıkmaya başladı ve bu durum rahatsızlık seviyesine geldi, bu yazdığımdan sonra "Forumdan engellersen, konuyu engellersen görmezsin" diyen arkadaşlar olacaktır ama , Mezatçı ve Tesbihci arkadaşlar bu forumdaki insanların ortak sorunudur ve engellemeyle, konu engellemesiyle bitecek bir işe de benzemiyor.

    Bir de çoğunun ukala tavrı ve uslubu insana rahatsızlık verecek cinsten örnek verecek olursak şuan hala daha "Aktif" olan bir tesbih mezatı konusunda kişi konuya "Mezat dışı yorum atanlara -trade atılacaktır" ibaresini yazmıştır ve çoğu Mezatçı ve Tesbihci arkadaşın da tavrı buna benzerdir, -trade atmanın; "Ticaretin sağlıklı geçmemesinde, ticaret sırasın da anlaşmazlıklarda, dol*ndırıcılık" olayların da atılması tarafımca daha doğru geliyor ve kullanım amacıda budur. Buradan yönetimede sesleniyorum lütfen ama lütfen rica ediyorum sizden bu Mezatçı ve Tesbihci arkadaşlara karşı bir önlem alın eminim ki ben dahil çoğu kişi sürekli bu konuları görmek istemiyor sonuçta burası Kapalı Çarşı değil bir WebMaster forumu. Bu konudada tamamıyla kendi fikrimi belirttim görüşlerime katılmayanlar olabilir saygı duyarım. Hepinize mutlu günler diliyorum
  • 31-07-2019, 18:56:07
    #2
    Ayni tesbih icin 3 kere konu acan var.
  • 31-07-2019, 18:58:07
    #3
    Tesbihler kapatılsın.
  • 31-07-2019, 18:59:30
    #4
    Burda tespih satan kişileri sosyal medyada satış yapanlarla kıyaslaman yanlış hocam bizimde forumda bir geçmişimiz var. Mevzu sadece tespih olmamalı herkes işini düzgün dolandırmadan kandırmadan yaptıktan sonra sıkıntı olmaz önemli olanda budur forumda peynir satanda var şalgam satanda yani herkes ekmeğinin peşinde kim yazdı bilmiyorum ama büyük ihtimal ticaret konusunun baltalanmaması için önlem almıştır. Dalga geçmek amaçlı ticaret konusuna yazanlar var malesef bu genel problemdir. Yanlış görülen yanlış yapılan bir ticaret varsa en doğrusu konuyu report etmektir.
  • 31-07-2019, 19:01:32
    #5
    Hocam report etmek çok zor bir işlem olmasa gerek. Herkes ekmek peşinde. Konuyu zevkine baltalayan çıkarsa adam da o şekilde yazar en doğal hakkı. Eğer usule uygun olmayan birşey görürseniz de report edin yöneticiler zaten inceler müdahalesini yapar.
  • 31-07-2019, 19:02:21
    #6
    Burası tespih forumu değil bence kategori açılsın ve konular tespih düşmesin ekranımıza
  • 31-07-2019, 19:04:09
    #7
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası tespih forumu değil bence kategori açılsın ve konular tespih düşmesin ekranımıza
    Hocam kategori zaten açıldı aksesuar olarak ve forumda kategori özelleştirme modülü eklendi herkes görmek istemediği kategori özelleştirme yapabiliyor
  • 31-07-2019, 19:09:42
    #8
    Sen ben veya diğer arkadaş şikayetçi olabilir fakat bi o kadarda ilgilenen arkadaşlar konuya teklif verip alan arkadaşlar var kapatılması saçma olur o kategoriyide engellerseniz forum akışında karşınıza çıkmaz diye düşünüyorum
    • uzmanweb1
    • Enes65532
    uzmanweb1 ve Enes65532 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 31-07-2019, 19:10:22
    #9
    Arkadaşlar sayın hocalarım aksesuar kategorisi açıldı zaten ve forumda kategori özelleştirme eklendi görmek istemeyenler kategori özelleştirebiliyor. Tespih Gümüş takı vb bütün aksesuar ürünleri genel ticaret kategorisinden alt aksesuar kategorisine açıldı. Kimse birşeyi sevmek zorunda değil lakin legal olduğu takdirde saygı duymak gerekir. Bırakınds tespihi vs bu durumları forumda dolandıran kaçan yalan söyleyen vb işini düzgün yapmayan insanlarla uğraşmak uygun olanıdır. Daha 3 aydır üye olup burada tespih satıyorsam amenna forumda geçmişim belli adresim belli ata baba mesleği olan tespih talep olduğundan dolayı ne güzel ihtiyacı olana yardımcı olup ticaret yapıyoruz. Ben forumda ramde sattım yarın olur kitap satarım benim işim eticaret ve seo hangisi işime gelirse ticaretimi yaparım legal olarak saygılar



    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tesbihler kapatılsın.
    Bence katı olmayınız hocam bir tespih satan olarak aldığım makalenin hesabı yok makale satışı kapatılsın desem hoşunuza gidermi?



    RECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen ben veya diğer arkadaş şikayetçi olabilir fakat bi o kadarda ilgilenen arkadaşlar konuya teklif verip alan arkadaşlar var kapatılması saçma olur o kategoriyide engellerseniz forum akışında karşınıza çıkmaz diye düşünüyorum
    Aynen hocam adı üstünde aksesuar sen çekemezsin ilgin olmaz yarın bir sevdiğine hediye almak istersin ozaman ilk alışveriş tercihin neresi olur bana göre tabiki forum olur ben bire ürün alırken forumu takip ederim forumda varsaki alırım nedeni zaten belli burası bir çatı bu çatının altında herkes mutlaka bir gün bir biriyle ticaret, fikir alışverişi yardımlaşma yapar