Arkadaşlar hepinize Merhaba iyi forumlar diliyorum,
Bir süredir Sosyal Medya Platformlarını esir alan, Mezatçı ve Tesbihci arkadaşlar forumu ufaktan ufaktan istila etmiş bulunmakta. Tabii ki de insanların ne satacağına veya ne pazarlayacağına karışmamız çok doğru olmayabilir ama son zamanlar da gerçekten çok fazla kez karşıma çıkmaya başladı ve bu durum rahatsızlık seviyesine geldi, bu yazdığımdan sonra "Forumdan engellersen, konuyu engellersen görmezsin" diyen arkadaşlar olacaktır ama , Mezatçı ve Tesbihci arkadaşlar bu forumdaki insanların ortak sorunudur ve engellemeyle, konu engellemesiyle bitecek bir işe de benzemiyor.
Bir de çoğunun ukala tavrı ve uslubu insana rahatsızlık verecek cinsten örnek verecek olursak şuan hala daha "Aktif" olan bir tesbih mezatı konusunda kişi konuya "Mezat dışı yorum atanlara -trade atılacaktır" ibaresini yazmıştır ve çoğu Mezatçı ve Tesbihci arkadaşın da tavrı buna benzerdir, -trade atmanın; "Ticaretin sağlıklı geçmemesinde, ticaret sırasın da anlaşmazlıklarda, dol*ndırıcılık" olayların da atılması tarafımca daha doğru geliyor ve kullanım amacıda budur. Buradan yönetimede sesleniyorum lütfen ama lütfen rica ediyorum sizden bu Mezatçı ve Tesbihci arkadaşlara karşı bir önlem alın eminim ki ben dahil çoğu kişi sürekli bu konuları görmek istemiyor sonuçta burası Kapalı Çarşı değil bir WebMaster forumu. Bu konudada tamamıyla kendi fikrimi belirttim görüşlerime katılmayanlar olabilir saygı duyarım. Hepinize mutlu günler diliyorum