Hocam report etmek çok zor bir işlem olmasa gerek. Herkes ekmek peşinde. Konuyu zevkine baltalayan çıkarsa adam da o şekilde yazar en doğal hakkı. Eğer usule uygun olmayan birşey görürseniz de report edin yöneticiler zaten inceler müdahalesini yapar.