• 01-08-2019, 16:26:58
    #37
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam tespihci kardeşlerim r10 ben artık tespih satmama kararı verdim çok boş insanlar var r10 kazanacağım diye 10-15TL hiç konu açıp papaz olmam kimse ile yani hocam kısa ve öz biz burda ürün 40 mal ediyoruz 50 satıyoruz halen laf yapan arkadaşlar var ben ürünüm arkasında duruyorum onun yerine instagram sayfası açar reklam alırım bir kitle oluşturum sonra mezat yapar satarım sallayip geçerim herkesi ekmeğine bakarım r10 insanlar ekmeği oynamayı çok severler nerede boş konular var hepsi ordalar zaten ben r10 tespih satisimi durdurdum
    Güzel kardeşim sen daha derdini Türkçe olarak doğru dürüst anlatamıyorsun,birde burda millete boş diyip durmuşsun. Ayrıca daha 1 yıllık üyesin ve r10 da çok boş insan var diye ahkam kesiyorsun. Bencede sen ticaret falan yapma,güzel tercih tebrik ederim.
  • 01-08-2019, 16:30:37
    #38
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim sen daha derdini Türkçe olarak doğru dürüst anlatamıyorsun,birde burda millete boş diyip durmuşsun. Ayrıca daha 1 yıllık üyesin ve r10 da çok boş insan var diye ahkam kesiyorsun. Bencede sen ticaret falan yapma,güzel tercih tebrik ederim.
    Kaliteli insan işiyle boş insan kişiyle uğraşır.
    Konuşmamı bu kelime ile sonlandırıyorum benim ticaretim ahlakım seni ilgilendirmez...
    Türkçem ise senin gibiler çok ağır gelir..
  • 01-08-2019, 16:36:28
    #39
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaliteli insan işiyle boş insan kişiyle uğraşır.
    Konuşmamı bu kelime ile sonlandırıyorum benim ticaretim ahlakım seni ilgilendirmez...
    Türkçem ise senin gibiler çok ağır gelir..
    Bildiğim kadarıyla bütün yazıyı kalın yazmak yasak önce bunu öğren güzel kardeşim. Üstte yazdığın yazı bir cümledir onun için konuşmamı bu cümle ile sonlandırıyorum demen gerekirdi. Tabii bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp bundan sonra dikkat edersin umarım. Türkçe'nin benim için ağır geleceği konusuna hiç gelmek istemiyorum Sana hayatında başarılar diliyorum.