Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam tespihci kardeşlerim r10 ben artık tespih satmama kararı verdim çok boş insanlar var r10 kazanacağım diye 10-15TL hiç konu açıp papaz olmam kimse ile yani hocam kısa ve öz biz burda ürün 40 mal ediyoruz 50 satıyoruz halen laf yapan arkadaşlar var ben ürünüm arkasında duruyorum onun yerine instagram sayfası açar reklam alırım bir kitle oluşturum sonra mezat yapar satarım sallayip geçerim herkesi ekmeğine bakarım r10 insanlar ekmeği oynamayı çok severler nerede boş konular var hepsi ordalar zaten ben r10 tespih satisimi durdurdum
Güzel kardeşim sen daha derdini Türkçe olarak doğru dürüst anlatamıyorsun,birde burda millete boş diyip durmuşsun. Ayrıca daha 1 yıllık üyesin ve r10 da çok boş insan var diye ahkam kesiyorsun. Bencede sen ticaret falan yapma,güzel tercih tebrik ederim.