Güzel kardeşim sen daha derdini Türkçe olarak doğru dürüst anlatamıyorsun,birde burda millete boş diyip durmuşsun. Ayrıca daha 1 yıllık üyesin ve r10 da çok boş insan var diye ahkam kesiyorsun. Bencede sen ticaret falan yapma,güzel tercih tebrik ederim.