Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel kardeşim sen daha derdini Türkçe olarak doğru dürüst anlatamıyorsun,birde burda millete boş diyip durmuşsun. Ayrıca daha 1 yıllık üyesin ve r10 da çok boş insan var diye ahkam kesiyorsun. Bencede sen ticaret falan yapma,güzel tercih tebrik ederim.
Kaliteli insan işiyle boş insan kişiyle uğraşır.
Konuşmamı bu kelime ile sonlandırıyorum benim ticaretim ahlakım seni ilgilendirmez...
Türkçem ise senin gibiler çok ağır gelir..