HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu baltalıyorsa şikayet et hocam uzaklaştırma yediğinde bukez akıllanır. forumda mod sistemi var kendimiz mod olmaya kalkarsak böyle sonuçlar çıkar. işi modlara yık derim ben.kendini esnaf gibi düşün bi kırtasiyeci abimiz vardı adam ürün alıyor gidiyor başka yere bırakıyor dağıtıyor bozuyor vs diyordu ama bişey yapamıyordu müşteri diyor sonuçta. artniyetli olanı sezdiğinde affetme hemen şikayeti yapıştır.
Forumda her sistem var evet. Ama adam baltaladiktan sonra o satış konusunu çöpe atın gitsin. Satıcının zararı ne olacak. ?