ankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle size hiç Tesbih satmadım. Ama yazma ihtiyacı duydum.

Size 250 TL ye satamadigi için 50 TL ye aldığınızı kötülemesi normal. Ayrıca gelin forumdan bir ateş kehribar tesbih alın. Sonra Bizim sattığımız tesbihe Plastik diyen esnafa gidin onun ateş Kehribarı ile bizimkini Test edin. Kimin ateş Kehribarı daha önce catlayip dağılacak. Bizim piyasaya sürdüğümüz tesbihi gittim bir AVM de sordum. 260 TL dediler. Şimdi bizim tesbihmi kötü. Sizin akıl aldığınız Tesbihci cokmu dürüst ?
uzmanweb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer benden veya Ankaratesisattan aldıysanız her türlü arkasındayız diğerlerini bilmem hocam
Hocam hangi tespihciyse istanbuldaysa birlikte gidebiliriz yatacak yerleri yok onların damlanın gramını 8 dolara alıp 25 dolara satan adamlar itimat etmeyiniz başka yerede gösteriniz birlikte gidebiliriz ciğerlerini bilirim Camiyada onların
Ikinizdende almadim arkadaslar yanlis anlasilma olmasin baska bir arkadastan aldim ben icinde hava boloncuklari var tanelerin. Sizinkisi orjinaldir tabi itirazim yok bir gun gelicem kahve icmeye insallah