iyide o konulara girme ben mesela hiç tesbih satan görmedim neden alakam yok öyle bir konuya girmiyorum bile okuyorum?

anlamadığım şu forummun başka bir kullanılış yöntemi de mi var her açılan konuyu görücen diye?