• 25-05-2019, 00:22:31
    #19
    Bir zamanlar microsoft vardı hani şu teknoloji devi. Sonra sessiz biri geldi usul usul solladı sonra dünya devi oldu...

    O sessiz Google biliyorsunuz. Halen dünya devi bunu da herkes biliyor. ama bazen koca baltayı küçük bir taş parçası kırar.

    Apple şirketine tek kafa tutabilen ve pazar payı ile telefon sektörünün önde gelen bir firması yani sessiz.

    Türkiye'yi halen çökmüş olarak görebilirsiniz fakat şu dolar hengamesi atlatılsa neler olacağını hep birlikte göreceğiz. Peşin hükümlü olmayın. Aselsanın telefon üretimini engelleyenler, devrim arabasının üretimini iptal edenler, iha ve siha'lara da itiraz ediyordu buna da itiraz edecekler.

    Bazen sessiz olmak lazım.
  • 25-05-2019, 00:48:09
    #20
    Nekadar da ugrassalar iostan iyi olabileceklerini dusunmuyorum.
  • 25-05-2019, 02:13:34
    #21
    Üyeliği durduruldu
    gokhanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Huawe-i Milliye
    Güzel espri
  • 25-05-2019, 02:19:31
    #22
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nekadar da ugrassalar iostan iyi olabileceklerini dusunmuyorum.
    Kime göre neye göre?
  • 25-05-2019, 02:22:09
    #23
    PREMIUM SEO
    Huawei bi dur zaten ortalık karışık. 😐
  • 25-05-2019, 11:03:02
    #24
    Huawei için en uygun yer
  • 25-05-2019, 13:14:58
    #25
    Dünyada ki en büyük telekominikasyon firmalarından biri satış rakamları, çalışan sayıları gayet iyi. Ama herkes biliyor piyasanın en büyük yazılımları ios ve android. Yeni bir yazılımı hazırlamak insanlara kabullendirmek sorunsuzca hizmet verebilmek öyle kolay olmayacaktır. Biliyorsunuz belki nokia zamanın da android kullanmadı kendi yazılımı olan symbian kullandı. Sonra nemi oldu tarihin tozlu raflarındaki yerini aldı..
  • 25-05-2019, 13:20:31
    #26
    Android ve IOS çıkmadan önce kimse bu yazılımları kullanmıyordu. Bu adamlar yeni yazılım çıkartmak çok riskli yapmayalım deseydi şuan bu konumlarda olamazlardı.

    İnşallah bizim için en hayırlısı neyse o olur.
  • 25-05-2019, 15:17:45
    #27
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir zamanlar microsoft vardı hani şu teknoloji devi. Sonra sessiz biri geldi usul usul solladı sonra dünya devi oldu...

    O sessiz Google biliyorsunuz. Halen dünya devi bunu da herkes biliyor. ama bazen koca baltayı küçük bir taş parçası kırar.

    Apple şirketine tek kafa tutabilen ve pazar payı ile telefon sektörünün önde gelen bir firması yani sessiz.

    Türkiye'yi halen çökmüş olarak görebilirsiniz fakat şu dolar hengamesi atlatılsa neler olacağını hep birlikte göreceğiz. Peşin hükümlü olmayın. Aselsanın telefon üretimini engelleyenler, devrim arabasının üretimini iptal edenler, iha ve siha'lara da itiraz ediyordu buna da itiraz edecekler.

    Bazen sessiz olmak lazım.
    Güzel abicim, önce sen dolar hengamesini atlatta ki imkansız şu saatten sonra çokomel başkanla, ondan sonrasını düşünürüz. Ha sen dolar için dış mihraklar diyorsan önünde saygıyla eğiliyorum.

    Önemli olan birşeyler yapabilmek değil, bunları iç ve dış piyasaya pazarlayabilmektir. Türkiye şuanda külüstür bir araba dahi yapamaz mı? Çok daha iyisini yapar. Ama bunu şu anki piyasada güçlü rakiplere oranla pazarlayamaz.(Gerçi yerli otomobil projesinde de halen 2 boyutlu çizim aşamasındayız, hadi bismillah.)